Връщане и замяна
Независимо дали става въпрос за упражняване право на връщане или предявяване на рекламация за проблем или дефект на даден продукт, ние ще ти помогнем в разрешаването на този проблем.
В някои случаи може да се окаже, че приблизителната стойност на стоките, за които желаеш да упражниш правото си на връщане е по-ниска от транспортните разходи, които трябва да заплатиш за изпращането им обратно до нас. Във всички случаи задължително първо се свържете с нас през формата за контакт или на имейл hello@haya.bg. Ще разгледаме подробно твоя случай и заедно ще намерим най-доброто решение за теб.
Моля, избери дали желаеш да предявиш рекламация (продуктът е дефектен или си го получил увреден) или да упражниш право на връщане/отказ от договор (продуктът е изряден и без забележки, но желаеш да го върнеш).
Връщане
Връщане се приема само ако продуктът е неизползван, опаковката му не е нарушена и е в първоначалното си състояние, вкл. да не са премахнати или с нарушена цялост етикети, опаковки, стикери и др. подобни, които целят установяването на разопаковането или употребата на продукта, без това да ограничава възможността потребителят да отвори опаковката на пратката, за да провери стоката.
Не се приема връщане на стока с нарушен търговски вид, в това число но не само – стока, по която има наранявания, драскотини, замърсяване, липсващи или повредени елементи като външна опаковка, предпазно фолио, етикети, инструкции и/или брошури, поставени в или върху опаковката и други подобни.
По съображения за хигиена и защита на здравето не се приемат връщания на продукти, които влизат в пряк контакт с кожата.
В случай на неодобрени или неприети връщания, Haya.bg си запазва правото да откаже връщането и продуктите ще бъдат върнати на адреса за доставка на оригиналната поръчка за сметка на купувача.
Процедура по връщане
Стъпка 1:
Преди да върнеш продуктите, моля, свържи се с нас през формата за контакт или по имейл на hello@haya.bg в 14 дневен срок от получаване на стоката да ни изпратиш недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата или електронна поща или формата за контакт на сайта), като предоставиш своето име, адрес, имейл и телефонен номер.
Препоръчително е да изпишеш номера на поръчката или номера на фактурата заедно с имената. Ние ще ти изпратим потвърждение за получаване на изявлението за отказ на посочения от теб електронен адрес.
Стъпка 2:
Опаковай продукта с опаковката, която ти е изпратена, за да избегнеш повреди по време на транспортиране. Продуктите трябва да бъдат върнати в първоначалното им състояние и трябва да се увериш, че продуктите не са били променяни, модифицирани или използвани, вкл. опаковката им да не е нарушена, да не са премахнати или с нарушена цялост етикети, опаковки, стикери и др. подобни, които целят установяването на разопаковането или употребата на продукта.
Стъпка 3:
Изпрати пратката чрез офис на Еконт или се свържи с куриера, за да организираш взимане. Изпращането на продукт до наш адрес е за сметка на купучава. Във всички случаи продуктите следва да бъдат върнати в 14 дневен срок след заявеното от теб желание за отказ от договора.
Адрес за връщане
"ХАЯ БГ" ЕООД, ЕИК 208094701
Еконт офис, София кв. Надежда 2,
ул. Стражица №7
Връщане на парите
Ако процесът на връщане е завършен правилно и условията за връщане са изпълнени, както е описано по-горе, нашата компания е длъжна да ти върне парите в рамките на 14 дни от получаване на изявлението ти за отказ от договора. Ние може да забавим възстановяването на сумите, до получаване обратно на продуктите или докато не ни представиш доказателство, че си изпратил продуктите обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано. Връщане на парите само с наложен платеж до офис на Еконт.
Възможност за промяна на продукти
Промени в поръчката не могат да бъдат правени. В случай, че искаш да промениш някой(и) продукт(и), трябва да следваш процедурата по връщане, както е описано по-горе, и след това да направитш нова поръчка с продуктите, които желаеш.
Връщане на повредени продукти
Когато получиш поръчката си, моля прегледай стоките при получаването им и ни уведоми незабавно, ако същите имат повреди. Ако забележиш повреда на продуктите в твоята поръчка, моля, запази кутията, опаковъчните материали и съдържанието и се свържи с нас възможно най-скоро.
Законова гаранция
Независимо дали Haya.bg или производителят на стоката предлагат някои стоки с търговска гаранция (наличието на гаранция и конкретните условия се посочват изрично от Haya.bg едновременно с доставката на стоката), всички предлагани стоки се ползват от законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба, съгласно ЗЗП. Имай предвид, че стоките закупени от онлайн магазина не могат да бъдат заменяни, a трябва да преминат през процедурата за връщане - изпрати артикулите обратно при нас и направи нова поръчка.